Anoniem

Hierbij wil ik je laten weten dat ik per oktober wil stoppen met de Budgethulp. Het is tijd dat ik weer zelf zorg ga dragen voor mijn financiën. Het gaat de laatste tijd heel goed met me en ik heb eindelijk weer rust dankzij de stabiele financiële situatie die gecreëerd is.

Twijfel je of bewindvoering iets voor jou is?

Neem gerust contact met ons op. We denken met je mee en leggen het rustig uit.

Meer informatie over de tarieven?